caglack o kadar haklısın ki. Doktorum sadece anne sütü aldığı için kilodan hiçbir sorun gelmeyeceğini söylüyordu, ne güzel tosun işte diyordu. Rahatlıyordum. Sonra pat biri çıkıyordu ay çok kilolu obez olacak, aman bu ne hastadır bu çocuk çok kilo var, emzirme anne sütünü bırak artık diyen bile vardı. İster istemez korkuyordum acaba sağlıktan yana bi durum mu var diye. Ama şükürler olsun sağlıklı yani 😊 ve gerçekten emeklemeye başladığı an sen bile inanamıyorsun bi anda o kilo boya dönüveriyor 🙈 benim şoktan aldığım biraz basit evet ama öyle düşme durumu vs yaşamadık hiç. Sadece bebeğimi koyduğumda kilodan sanırım gıcırdıyordu hep 😂 idarelik almıştım dediğim gibi duruma göre daha iyisini alırım demiştim ama gerek olmadı. O zamanlar pregonunkini çok araştırmıştım en son onda karar kılmıştık hatta alsaydık onu alacaktık. Durumun müsaitse onu tavsiye ederim baya uzun kullanırsın ve çok sağlam. Kuzenim falan hep onu kullandılar.