Önclikle herkese musmutlu yıllar bebişleriyle:) Bebeğim 32 günlük oldu hala kanamam devam ediyor, bazen artıyor bazen bitiyor gibi. Normal mi bilemiyorum. 40 günlük olunca doğum doktoruma gidicem kontrole. Sizlerin ne kadar sürdü cevapları bekliyorum