Babybloom Mehtap08 bol kanama ve ağrı oluyormuş kayınca. Ben 3 ayda bir kontrolüne gitcem anca öyle içim rhat eder
Mehtap08 Sorma keşke kendimiz kontrol edebilsek yerinde mi diye sıkıntılı bişeymiş kafamın rahat olacağını düşünürken daha tedirgin oldum sanki :)