minikoglummmmm Eşime ne hediye alsam diye çok düşündüm çünkü herşeyi var yani en iyisi atkı ve bere aldım sizler ne aldınız .
Deletedmom_78 minikoglummmmm hiç bir şey almadım 2 çocukla yemek yapabildigime sukretsin😂(ki Allahtan şükür ediyor😂)
Mizmizmyrtle minikoglummmmm hiç bişey kız her fırsatta bişey alırsak sonunu getiremeyiz özel gün çok :D
Demetbulut minikoglummmmm kızima istediği şaoka vardı onu aldım oğluma sırt çantası aldım kocamada geçen g0n bir tane siyah kırmızı örme bileklik aldım çok sevindi ama bana bişey yok 🤣🤣🤣
mavikelebek4 minikoglummmmm hiç bişy en güzel hediye kızım ve ben çok bile bundan güzel hediye mi var 😂😂😂😂😂
Balkupum2505 minikoglummmmm valla şu ekonomide boş şeylere verecek param yok 🤣 üçümüz adına birikim yapiyorum
minikoglummmmm yagmurkokusu_ ben onları doğum gününde ve Evlilik Yıldönümümüzde almış tım çok güzel yapmış siniz 🌺
Balkupum2505 minikoglummmmm kullanacagi hersey elinin altinda 😀 biz sadece dogum günü ve evlilik yıldönümü kutlarız gerisi bana boş geliyo
yagmurkokusu_ minikoglummmmm ben sürekli takı alırım takıyor koleksiyon gibi oldu kıyafet alsam beğenmiyor parfüm asla almam bir yerde okumuştum kokunu beğenmiyorum kokuyorsun demekmiş