18 aylık 8 diş daha var gelecek dişe yoruyorum çünkü ağız salyası çok arttı sürekli tükürüyor mızmız huysuz uyku gerilemesi yaşıyoruz daha önce hiç kabızlık yaşamadık , menüsünde değişik birşey yok ve bu aralar genelde sık sık emmek istiyor 1 ayda 4 kere fitil verdim doktor yazmıştı tahmini ne zaman geçecek ya ne yedirsem içirsem daha çok dikkat etsem de oluyor içim acıyor vallahi