zeynepasyammm Kızlar anlamadım size sormak istedim şimdi Ocak ayının önden yatırdılar ya Aralık’ta iki sefer aldık Ocak ayında tekrar yatmaz dimi kimisi ocakta da yatacak diyor e Ocak ayını önce almadık mi Aralık’ta iki sefer verdiler ha keşke yatsa da sanmam
Alya-Sena zeynepasyammm normalde biz ocak ayinin 7 8 inde alacaktik ya para o bi hafta erkene alindi aralik odemesiydi . Ocak odemesini de subatta alacagiz burada okuduguma gore de zamli yatacakmis zam gelecekmis yani
Balkupum2505 zeynepasyammm ocakta tekrar yatacak olsa ocaginkini erkene cektik demezlerdi 😀 bi kanaldada aciklamalarda bulundu subatta yatacagina dair. Şubatta yatanda zamli olacak dedi. Asgari ucrete göre
seboss35 zeynepasyammm bende yenisi Şubat’ta yatıcak diye biliyorum fakat birşey sormak istiyorum başvurum yeni kabul edildi bu ay yatanı aldım başvuruyu sürekli yenilemek mi lazım yoksa kabul edilen başvurum 6 ay düzenli yatıcak mı
zeynepasyammm Balkupum2505 yani bencede burda yazanlar oldu da ocakta tekrar verilecek diye ondan bilemedim
Balkupum2505 zeynepasyammm ewt bi kac kisi yazdi bende gördüm yorum yapmistim hatta benle dike dik gitti biri 🤣 beklesin bakalm yatacakmi 😀