Bebegim 1 aylık, sürekli kucak isteyen bir bebek. Ben de sizin gibi sling aldım, emzirmeden önce veya kucağıma almadan önce hemen bağlıyorum. Emzirirken ya da kucagimdayken iyice uyukladigi anlarda yavaş yavaş slingin içine koyduğum zaman duruyor,uyanıkken direkt slinge almaya çalışırsam çoğu zaman istemiyor 😅 belki bu şekilde denerseniz yavaş yavaş alışır. Bazı çocuk da sevmedi mi sevmiyor 🥲