Buket_60 Benim oğlumda 4 günlüktü sarılık dedi doktor 1 haftada geçti çok şükür. Gece gündüz fark etmeden saat başı alarm kur emzir eğer sütün azsa mesela birinde emzir birinde 30 cc mama ver ama saat başı yap Aralık çok olmasın en fazla 2 saat o da gece. Ben sadece bunu yaptım ve hızlıca geçti çok şükür. Sakın su ver şekerli su ver bilmem ne bunları yapma doktorun zaten ayrıca vermen gereken bir şey olsa söylerdi. Bizim doktor demişti emzir ve mama ver saat başı başka bir şey yapma bebeğin çişle atar bu şekilde