Merihh Eskilerin bizi nasıl büyütmüş olmasına bakacak olursak hepimiz eksiğiz. Evet kimse ilgilenmemiş ve bilmedikleri için ilgilenmemişler. Kimimiz sağlık yönünden eksik ( bütün vitamin değerlerim çok kötü ve düzelmiyor) kimimiz psikolojik yönden eksik. Bizler büyükleri tarafından herhangi bir konuda mahrum bırakılan, yetiştirilemeyen insanları gördükçe öf diyorsak kendimiz en iyisini yapmalıyız. Bunun temeli de bebeklikten başlar. Nasıl alışır, nasıl öğrenir, nasıl büyürse öyle devam eder. Şimdi ne alaka bunlar diyeceksiniz ama konunun temeli bu zaten. Eskiler bilmiyormuş bizler biliyoruz ve bilerek yanlışa yönelmeyelim. Ha sizin bebeğiniz sizin kararız, benim bebeğim izlemiyor mu mesela dün çok hastaydım ve akşama kadar tv açıktı. Ama benim bebeğim 15 aylık ve biz bir şeylerin temelini oturttuk o yüzden henüz çok küçükken başlanmamalı.