Merhabalar hanımlar 🤚 oğlum 7 ay 21 günlük. Üç gündür uyku araları çok uzadı. Normalde 2-2,5 saatte bir uykusu gelir uyumak isterdi. Üç gündür bu saat aralığında yatağına götürüyorum yatakta epey dönüp oynuyor kendi kendine 1 saat 1,5 saat kalıyor sonra alıyorum gayet enerjik hiç ağlamıyor mizmizlanmiyor ama baktığımda sanki uykusu var gibi gözleri gidiyor arada, ya da yatağında oynarken arada uyku arkadaşına sarılıp parmağını emmeye başlıyor (böyle uyuyor) ama sonra kalkıyor gülüyor falan. Dün beş saat uyanık kaldı. Sonra 25 dk uyudu sadece. 3.5 saat sonra da gece uykusuna geçti. Keyfi gayet yerinde, oynuyor gülüyor falan. Şaşırıyorum bu kadar ayakta kalabildigine 😀 sizce iki uykuya mi geçmek istiyor yoksa uyku gerilemesi atak falan böyle bir şey mi?