Aaddaa Annelerim silikon uç kullanıyorum wewellin emzirirken cikiyor kenarları kalkıyor bantlasam mi diye düşünmüyor değilim tecrübeliler nasıl yapıyorsunuz Fikrinize ihtiyacım var
[silindi] Aaddaa canım normal emzirmeyi dene bebeğin zamanla kabul edecektir alışma buna yoksa kopamazsın temizlemesi bi dert saklaması bi dert her emzirmede aramak bi dert
KayraVeAnnesi_06 Aaddaa Markayla alakalı olabilir mi benim kullandığım bebeğim vurmadıkça birşey olmuyor
Asliaydn7 Aaddaa ben de kullandım 4 ay kadar kenarlarını su veya sütümle ıslatıp memeye öyle yapistiriyordum. 4 ay sonra Bi gün kaybettim normal emzirmeye denedim biraz zorlama sonrası emebildi ve öyle devam ettik çok şükür
bendeanneyim1 bende bantlamayı düşünmüştüm ama yine kalkar sütün ıslaklığıyla ucunu kavrasın bebiş ziyan olmaz inşAllah sütler
Drk0712 Aaddaa canım ben nuc markalı sılıkonu kullanıyorum o yapışıyor çıkmıyor hiç onu dene ıstersen bi yapısmayanlsr zor oluyor