renginkayaa Emzırıyorum , 6 aydır adet olmadım normalmi? bu aralarda asırı ates basıyo nedeni nedir sz,2
Sedaalya Zcelik 1 yıla kadar normal canım bende oldum ama 2 ay tekrar olmadım mesela düzensiz oluyor zamanla düzeliyormuş