Minnacksevdack blue5 bende de aynı sorun var. Hamileykende aşırı zorladığı için ilacını dozunu azalttı doktorum. Zyrtec kullandım hamileliğim boyunca. Nefes alamayacak duruma geldiğim için emziriyorum ama hala kullanıyorum. Az da olsa etkiliyor.
[silindi] blue5 benimde çayır polenlerine alerjim var hamilelikte ve emzirirken hiç ilaç kullanmadım ama doğal olarak tere çok iyi geliyor ben bol bol yiyordum özellikle Mayıs ayında olan tere alerjiye çok faydalıymış
blue5 Minnacksevdack siz de de an da var mi? Ilk defa bu ayda boyle oldum genel de bahar da oluyordu.
[silindi] blue5 rica ederim🌸 evet benimde hep baharda olur Nisan sonu Mayıs başı gibi başlayıp 3 ay aralıksız sürer hep. Sizde niye bu ayda başladı ki heralde başka tetikleyen bişey var demek ki