Ben şu durumu anlayamıyorum bir çok bebek mama sandalyesinde oturup güzel güzel annesiyle kahvaltı yapıyor hatta sanki böyle fonda klasik müzik çalıyormuş gibi geliyor bana ama bizde de keko rap müziği çalıyor gibi onlar çok tatliş huzurlular falan ben oturtuyorum sandalyesine masaya sıfır yanaştırıyorum hiçbirşey yemiyor eline versem asla tutmuyor kolunu masaya uzatıp deli gibi herşeyi dağıtmak istiyor siz nasıl beraber kahvaltı yapıyorsunuz valla çok özeniyorum😔