Babam geöen gün instagram hesabından bi adamla konuşuyor adamda ikna ediyor ve babam yüklü miktarda zeytinyağı alıyor. Zeytinyağı donmadığı için hakiki olmadığı ortaya çıkınca adamla irtibata geçip iade istiyor fakat adam hiçbir şekilde babamı sallamıyor ve iade kabul etmiyor. Ürünün yarısı ablama gitti yarısı bize henüz ulaşmadı. Ablama gidenden hakiki olmadığı ortaya çıktı. Babam geri göndercem hiç almadan ne yağı olduğu belli değil diyor. Parayı açıklama kısmını doldurup havale ediyor bu arada. Nasıl bi işlem şikayet uygulayabiliriz ürünü alalım mı geri mi iade edelim bilemedik yardımcı olacak biri olursa sevinirim.