Kizlar 4 yaşında Bi kızım var Eylül ayından itibaren kreşe başladı ilk ay hep hasta oldu, grip öksürük ateş vs. Şimdi yine hastaydı 1 haftadır gitmedi okula, dün akşam da eşim artık kreşe göndermek istemediğini söyledi. Hastalık ordan kapıyor, sürekli hasta oluyor bunun önüne geçemicez çocuğa da yazık dedi. Bende bu kadar zaman gitti artık vücudu bağışıklık kazanıyor öncesine göre daha az hastalanıyor, evde dursa da yine hasta olabilir dedim. Yarın bir gün ilk okula başlayacak 1. sınıf çocukları hep hasta (çoğu) napicaz o zaman da mı okuldan alicaz diyorum o zaman bu kadar hasta olmaz dyo. Ben anlatıyorum ama anlamıyor yada anlamak istemiyor bilmiyorum 🤷🏻♀️
Bu konuda tecrübeli olan annelerden fikir istiyorum.