Yavuzselim38 52 gün önce sezaryen ile doğum yaptım, doğumdan sonra cildim aşırı sivilcelendi sizde de oldumu
123456sdsd Yavuzselim38 ben nor al doğum yaptım bende de oldu. Bir süre sonra geçti ama. Geçer merak etmeyin. Hormanlardan heralde
Yavuzselim38 123456sdsd ay insan cok rahatsız oluyor kötü hissediyor,gecmesi icin bir şey yaptınız surdunuzmu