Umayinannesi21 bizim yaşadığımız yerde alerji doktoru yok maalesef. Kan görünce kakada çocuk doktorumuz kaka testi istedi laboratuvar da yapıldı. Ve besin alerjisi çıktı. Süt ürünlerinin tamamı , kuruyemiş , baharat ve dana eti yemeyin dedi bi süre. Fakat bizim kolik ağlamalar vs devam ediyordu aşırı huysuzluk yapıyordu bende burda bi arkadaş söyledi diyetisyeni öyle devam edeyim dedim. Şimdi yavaş yavaş açıyoruz hem böylelikle neye alerjisi var bulunuyor. Ve bağırsaklar dinlendiği için de daha iyi oluyormuş. Probiyotik kullanıyoruz bağırsak düzenleyici o da önemliymiş bi süre kullanacağız. Bizimki bağırsak tepkimeli kimisinde egzama şeklinde oluyormuş. Ama bazı çocuk doktorları da normal bir şey az az yiyin diyorlar. Ben yine de risk almak istemedim.