Pinar9 valla benim oğlum 16 aylık uyumadan tutun bez değiştirme, beslenme, bütün her şeyde, her konuda sorun yaşıyoruz ama ben hala pes etmedim hala sağıyorum. Bu en fazla 2 yaşına kadar sürecek bence sabredin düzenli sağım yapın biberonu hayatınızdan çıksrın eds, kaşık biberon, alıştırma bardağı bunlarla verin mamayı. En azından mama meme şeklinde ilerleyin anne sütü yam bir mucize asla pes etmeyin daha çok küçük büyünce döner o memeye. Meme meme diye ayrılmaz peşinizden merak etmeyin. O zaman dersiniz iyiki pes etmemişim diye emin olun