Feyekum vallahi herkesin anneliğine özel bi soru bu siz mücadeleci sabırlı biriyseniz uykusuz kalınca diğer evladınıza bedel ödetmeyecekseniz ikisinede yeterim diyorsanız yaş farkı sorun değil ama ben uykusuzsam çekilmez olurum aşırı sabırlı değilim mantıkla hareket ettiğim için çocukda olsa mantığını anlasın diye uğraşan kendini çok yıpratan bi anaydım 5 yıl sonra hadi dedim yapayımda dükkanı kapatayım iyi ki ama iyi ki yaş farkı bırakmışım kızım okula gidiyor ihtiyaçlarını kendi kendinede karşılıyor laftan anlıyor kardeşine karşı sabırlı sevecen ama oda bebek olsa küçük olsa yok ben kafayı yermişim o yüzden siz kendi süzgecinizden kendinizi geçirip kararınızı verin bence