milenka Nur_61 vallahi bende hiç ilaç kullanmadım nerdeyse şimdi antibiyotik alerjisi ile uğraşıyorum.İnsan ne yapcagini şaşırıyor evet.coxuk 17 aylık kullandığı 3.antibiyotikti şimdi yan etkilerini yaşıyoruz.
belis_kayra_nehir ymn2019 sagolun tesekkurler hala daha yogun bakimda iyiye gidyor cok sukur 3 gun once cok agirlasti ama duzeliyo simdi rabbim kimseye gostermesin cok zor lutfen dikkat edin cocuklariniza