Guzelkiz Kızlar tam 1 hafta oldu 17 aylık bebeğim etmeyi bıraktı memede uyuyan bebeğim şuan asla emmiyor eczaneden ilaç aldım taze nane koy dediler koydum ama hala Süt geliyor patlamak üzereyim canim çok yanıyor bırakan anneler nolur yardım!
Mom0008 Guzelkiz adaçayı yardımcı oluyor diye biliyorum doktorunuza danışıp ilaç isteyebilirsiniz yoksa göğsünüzü az az sağın zamanla geçer aniden bıraktıysanız onun etkisi oluyor böyle ben kademeli bıraktım 2 ay sadece gece emzirdim gündüzü kestim sonra geceyi kestim keseli 3 ay oldu daha yeni sütüm tamamiyle kesildi
Umayinannesi21 Guzelkiz ben denemedim ama eskiden soğan bağlıyorlarmış soğan geri döndürür diye duymuştum
Guzelkiz Mom0008 biraz biraz sagiyorum tas oldu kucağıma alamıyorum bebeğimi uyuyamıyorum ağrıdan halim kalmadı napcami bilmiyorum
Mom0008 Guzelkiz önce tüm göğsünüzü boşaltın iyice bi rahatlayın sonra azar azar sağmaya devam edin bide böyle deneyin
Guzelkiz Denedim ilaç aldım eczaneden kullandım biraz iyi geldi şu an artk aciesigim yükseliyor sagma dediler sagmayi da bıraktım taşıyor Pet koydum kısım kısım taş gibi artk sagamiyorum dokunamıyorum kendi kendine akiyor