Mrblar, oğlum 4,5 aylık sürekli başını arkaya atıp bakıyor aauuuuu diye heyecanlı heyecanlı söyleniyor çok mutlu. Şimdi bunu bi sorun görebilirsiniz bende gördüm Allah korusun eeg çekilicek zaten inşallah bişey çıkmaz, ama meraktan olduğunu da düşünüyorum bi yandan. Her neyse, sorum şu, şimdi dönmeyede yavaş yavaş başladığı için yere bırakıyorum ama ne tarafa çevirsem sürekli arkaya doğru bakıyor ve dediğim gibi çok heyecanlı bi şekilde aaauuuu ooooo huuu yapıyor 🤭 oyaladığım zaman sorun yok, falan wc gitsem biraz yanından ayrılsam ne yapıyor diye kapıdan baktığımda başı geride oluyor, bunun ona bi zararı olur mu? EEG sonucu için gittiğimizde doktora da sorucam fakat biraz zaman var 20 gün kadar bi size danışmak istedim