1prenses1prens_ Dogum yapali 26 gun oldu bugun Annelerim belim kopuyor.. resmen iğne yaptıkları yer zonkluyor az birsey makina takayım dedim belim kitlendi.. sizin de bel agrilariniz oluyor mu ne yapmam gerek..
_YanakReisinAnnesii 1prenses1prens_ 17 ay oldu doğum yapalı bel ve sırt ağrım yeni yeni geçiyor . Yani en azından eskiye göre daha iyi
Aysin3838 1prenses1prens_ 3 sene olucak ama ilk dogumdaki o iğnenin vurundugu yer hala ağrıyor malesef
birminikbebekannesi 1prenses1prens_ 9 aylık oğlum en ufak iş yapayım direk ağrı oraya vurur ve geçmez
pogacayanakk İlk 40 gün hiç bir şey yapmadım ileride kalıcı bir ağrı kalmasın diye. 9 ay oldu doğum yapalı pek ağrım yok
1prenses1prens_ _YanakReisinAnnesii ya utanmasam oturup aglicam o derece ilk dogumum da böyle ağrı yaşamadım 😭
_YanakReisinAnnesii 1prenses1prens_ benim sırtım çok kötü durumdaydı nefesim kesilirdi ağrı girince hatırlamak bile istemiyorum 😂 çok ağladım kaldım böyle ne yapcam diye zamanla hafifliyor en azından , biraz daha zamana ihtiyacın var demek ki 🙏
Aysin3838 1prenses1prens_ valla öyle oldu kalçama vuruyor ağrısı isteğimle olmadım zaten orda öyle oluyormuş