Kubra20 ben yaptırmadım gebeykemde covid oldum bikaç gün çok eklem ağrım oldu onun dışında kolay atlattık kızımla. Komşum iki aşılıydı oda oldu benden daha ağır geçirdi. İlk kızımı emzirirken aşı olaxaktım toplum baskısından çünkü hep cahilmisiniz vs vsdiyetepki veriyorlardı,hemşire emzirirken olma bence ama yinede sen bilirsin dedi .iyikide olmamışım daha dün doktor çıktı aşıdan sonra gözle görülür yan etkiler var başta da eklem ağrısı geliyor dedi