2,5 aylik erkek bebeğim var 2 ay kontrolümüzde doktor bebeğim de kasık fıtığı olduğunu söyledi çocuk cerrahına görünmesini söyledi. 3 doktorda fıtık dedi bize ameliyat günü verdiler. Bu şekilde bir tecrübe yaşayan var mı ameliyat süreci nasıl çok tedirginiz.