Aysima58 Idrar yolu enfeksiyonumuz var antibiyotik basladik hafifde nezle geciriyor kızım ama ağzıyla anlının atesi hic gecmiyor boyle bir durumla karsilasan varmi tekrar doktora goturmelimiyim
asrinhatasi Aysima58 antibiyotikle birlikte ateş düşürücü de kullanıyor musunuz? Bir de ateş düşürücü şurup 1aydan fazladır açıksa etkisini kaybediyor yeni şişe açılması gerekiyormuş.
asrinhatasi Aysima58 bir de ben ateş düşürücü jel bant da kullandım. Bizim de vardı geçen hafta idrar enfeksiyonu. Antibiyotikle yeni şişe calpol kullandık