Eliz13 Arkadaşlar terleyince yada sicaklayinca kızımın vücudu kolları ve karın Bölgesi kızarıp pütür pütür kabarıyo acaba egzama mi bu
Mylittlepearl Eliz13 benim kızımında öyleydi. Sonra kızarıklığı geçip pütür pütürlüğü kalıyordu nemlendiriciler fayda etmedi. Doktor bebek egzeması dedi. Bioderma kullanmaya başladıktan sonra geçti bizimki.
Eliz13 Mylittlepearl bizde Bioderma kullanıyoruz ama sanki nemlendirmesi yeterli değil mi anlamadım yq 🥴
Mylittlepearl Deletedmom_62 bioderma atopik krem olarak geçiyor. Doktor şampuanını da mustela ile degistir dedi ama ben değiştirmedim. Krem yeterli oldu bize
Mylittlepearl Eliz13 hadi ya bizimkine daha ilk sürüşte iyi gelmişti. Aynen doktor bol bol nemlendirmekten başka yapacak bir şey yok dedi. Genelde 1 yaşından sonra geçermiş.