Yeni-anne22
Gaz sesi bizde yaşadık Fışkırtıyordu kaka yaparken doktorumuz gazdan dedi ama 2. Ayımızda düzeldi şuan 3 ay 11 gün olduk mesela o ses nadir yok gibi fışkırtma hiç kalmadı yani üçünü ayına geldiğinde inanılmaz azalıyor gaz bitmese de ama bitebilirde her bebek farklı o yüzden endişe etmeyin olabildiğince beslenme sonrası mide gazını çıkarın aşağı inmeden 🙏🏼