Merhaba ,
25 günlük bebeğim var , gündüzleri 2 saatte bir geceleri kendi uyanmadığı sürece 3-3,5 saatte bir emziriyorum çünkü genelde uyku saatine yakın uzun süre uyumamış oluyor ve kısa sürede uyandırmak istemiyorum. Doktorumuz 1. Aydan sonra uyandıkça emzirebilirsiniz demişti . Siz nasıl bir yol izliyorsunuz ☺️