Kızlar hastanede sıcak suyla hazırlayın dediler ama ben kaynatılıp soğutulmuş suda da oluyor diye biliyorum sizler nasıl hazırlıyorsunuz? Gece çünkü baya zor oluyor kaynat hazırla birde ılıt derken cıldırıyor bizim oğlan. Zaten sıcak da olsa bazen topaklanıyor