HsMT öncelikle geçmiş olsun, bebeğiniz için doktora gidebilirsiniz. Kendiniz içinde emzirdiğiniz için ilaç kullanamazsınız, sarımsak bal limon karışımı yapın. Günde 3-4 kaşık yiyin ki sütünüzden bebeğinize geçip iyileştirsin. Sonra 5 sarımsağı elinizle soyun bıçak değmicek. 1 su bardağına sıcak su koyup içine sarımsakları atın ve 1 saat demleyin. Sarımsakları çıkarın içine bal(tahta kaşıkla koyun) ve limon bu karışımı için. Bunuda günde 1 defa yapabilirsinizz. Günde 1 sarımsak yutabilirseniz yutun hem kendiniz hem bebeğiniz iyileşir. Bu karışımlar sayesinde 1 günde iyileştim çok hastaydım ateşim 40 a kadar çıkmıştı. Ama emzirdiğim için ilaç vermediler. Doğal yollarla iyileşmiştim. Tekrardan geçmiş olsun