Bihteeeer kaşarı rendeliyosunuz istediğiniz kadar yumurta da koyuyosunuz yanına, sucuklari dogruyosunuz ve diğer malzemeleri de bir de sana yağı koyuyosunuz pide çıkınca sert oluyo yumusasin diye sanayagi sürüyorlar. Ben fırında çalışmıştım bu sekilde yapıliyor☺️