Kubrailkan Doğum yapalı 8 ay olacak. Belimde ağrı kaldı sanırım. Tam iğne yaptıkları yer. Zaten iğneyi yapmak için de baya ugrasmislardı omurgan yamuk filan demişlerdi 🙊🤣 böyle durum yaşayan var mı bu bel ağrısı kalıcı mı 🤓