Oğlum 8 bucuk aylık kızlar doğduğundan beri sallanan beşikte yatıyordu fakat 3-4 gündür tutunup kalkıyor yatağını aşağı indirdiğimde asla uyumuyor kalkmaya çalışıyor kalkamayınca ağlıyor. Uykuya daldıktan sonra bazen birden kalkıp tutunup çıkmaya çalışıyor kendi odasında montessori yatağı var ama bir türlü alıştıramadım oyun gibi görüyor orayı bir de 3 aylık hamileyim kalktıkca yatırmaktan yoruldum artık, yatağına nasıl alıştırabilrim? Uyku eğitimi mi alsam ?