Ronesans geceleri çok fazla uyandığı için çok zorlanıyorum.
Ay ayni dertten muzdarip ben…
Yigenimin park yatagini aldik, yandan fermuarli, oyle rahat edebildik, keske en basindan kullanis acisindan secebilseydik, acemilik iste…
Ronesans da başını koyunca cukurlasiyor,
Bu da bendeki dertti,
Bunun icin yatagin olcusunde cok kalin olmayan artik ona ne deniliyor mika mi sunta mi acikcasi emin degilim, marangozdan satin alin, baska care yok, altina o tahtayi koyunca cokmuyor, dumduz kaliyor…
O zaman baska hicbiseye gerek kalmaz🤗