Benim bebeğim de ilk günlerde öyleydi, sarılık olmadı kilo kaybı azdı, yine de geceleri uyuyordu emmiyordu ben de cok hasta olduğum için uyandırmak istemiyordum ama yine de aç kalmasın diye memeden sütü kaşığa sıkıp veriyorduk ilk günlerde bir iki damla bile yetiyor, aç kalmasın şekeri düşmesin diye. Siz de deneyebilirsiniz. 1 hafta içinde düzelecek zaten gece de 2 3 kere emmek isteyecek☺ şuan biz yaklaşık 3 aylığız gece 1 kere kendiliğinden uyanıp emmek istiyor. Sizin de rutine girecektir🤗