Kızlar bi türlü iyi olamadım..reflü var, öksürük var, enfeksiyon var, sinüzit var .inanın gece zangır zangır titriyorum..kimsem yok yanımda sadece eşim var..kaynanam asla gelmez arayıp geçmiş olsun bile demedi..kendi annem de hastaymış o da gelemiyor.. oğlum ile zar zor ilgileniyorum:(Bu hastalıklar için önerinis nedir ?İlaçları içiyorum umarım tez zamanda etkili olur