kbrsuzen24 Kızlar bebeğim 2 ay 6 günlük. Meme ve mama ilerliyoruz. Kolik değil. Karnı sürekli gur gur sancılı. Ben hipp organic combiotic mama kullanıyorum acaba bu karnını sürekli çalıştırıp ishal yapmasına sebep olabilir mi nolur yardım edin
Durunun_annesii0 kbrsuzen24 doktora danışarak mamanızı değiştirin içeriklerini iyice araştırıp alın bazı mamaların sindirmesi zor oluyor benim bebeğim kolik ti de aynı mamayı kullandım daha da kötü oldu bıraktım anne sütü ile devam şuanlık yetiyor çok şükür sütüm
Ohasturk kbrsuzen24 merhabalar bizde aynı durumu yaşadık hipp mama dozu arttıkça bebeğimde inanılmaz gaz ve kusma yaptı değiştirip sma optiproya geçtik şuan çok rahat
edabolukbasi kbrsuzen24 bizde hipp kullanıyoruz kolik değil ama mamayı verirken karnının guruldadığını duyuyorum ama kakasını da yapıyor normal bi şekilde 🤷🏻♀️
Yeni-anne22 kbrsuzen24 benim bebeğimin de karnı öyle gurul gurul bağırsaklarından ses geliyo niye anlamadım
kbrsuzen24 Yeni-anne22 yani herkes diyor ki 2 ay bitti düzelmesi lazım yavaştan ama düzelme yok belki de mama mı yapıyor anlamadım ki
Ohasturk Hava yutuyor olabilir mi acaba biberon ucu mu uygun değil bilemedim ama biz hipp i değiştirince daha rahat olduğunu hissettik
Ozlmyldzarya Gaz yapıyor olabilir eğer karnından ses geliyorsa. Benim kızımda sa aynı şey yaşadık gaz yaptı değiştirdik mamayı aptamile geçtik çok şükür daha öyle bişi yaşamadık