Merhaba ☺️
Benim kızım şuan 17 aylık 8 ayından beri uyuma şekli biberona mama yaparım eğer bir sıkıntısı yoksa kendi kendine beşiğinde dönerek uyur. Yakın zamanda her sabah beşiğin tepesine çıkmaya başladı burda işin boyutunu değiştirdi. Bizde beşiğini tek kişilik yatağa çevirdik. Normalde kendi kendine uyuyan çocuk mamayı yapıyorum defalarca kalkıp yanıma geliyor yanına uzanıyorum uyusun diye minimum 1 saat debeleniyoruz. Gecenin 2 sinde 3 ünde kalkıp yanımıza gelip 2-3 saat uyumuyor. Kafayı yiyeceğim😭 Ne nasıl bir yol izleyeceğimi biliyorum. Ne ne yapmam gerektiğini. Allah aşkına biri bir akıl versin el atsın😓