Yamacbey Ya kızlar haftaya 5 aylık olacak bebeğim kilosu falan gayet yerinde ama sanki artık bir şeyler yemek istiyor ağzına böyle bir şeyler sürüyorum devamını istiyor sizce altıncı ayı beklemelimiyim yoksa haftaya başlasam mı yoğurtla falan çünkü üzülüyorum yani sanki istiyor gibi
Deletedmom090 Yamacbey bunlar ek gıdaya geçeceği için belirti. Hatta siz yemek yerken pür dikkat size bakıp ağız bile şapırdatacak. Ama bunlar aç olduğu için değil bi gelişim süreci ek gıdaya hazırlık yapıyor ufaklık :)
Asafrcpozlm Yamacbey ayy aynı ayni bizim haller bisi yediğim zamn özellikle kucagimdaysa ağzını açıp yediğimiz şeye dogru uzanıyor hafiften sürüyorum ağzına ama hep devamını istiyor bizde 5 aylığına suan
Ygz14 Yamacbey benim fikrim 1 yaşına kadar tadımlık vermeliyiz anne sütü ana ögün olmalı bence tadımlık yeterli devamını vermeyin derim anne sütü şuan en idaeli😊daha ninik sizin verdikleriniz ona yeter şuanlık