Ygzbrr mamanın üzerinde yazan su derecesine göre talimatlarına göre hazirlayin, pütürlü olmaması lazım. Kutu açıldıktan sonra en fazla bir ay skt si var bunu biliyor musunuz? Bütün kutuyu okuyun. Ayrıca 120-140 mamadan sonra acıktığından kesin emin misiniz belki sindiremediği için zorlandığı için ağlıyordur çünkü o miktar bana fazla gibi geliyor o aydayken benimki 60-90 içerdi bu konuyu doktorunuza danışın ve mama kutusunun üzerinde yazan miktarlara aldanmayın. Kabız olmaması için ben mamayı tam ölçü yapmıyordum her yapışımda suyu biraz fazla oluyordu hiç kabız olmadı, şu an 1,5 yaşında 120 içiyor 4 ölçek yerine 3 ölçek mama koyuyorum her zaman. Yeteri kadar su içmezsek kabız oluruz mama yoğun geliyor susuz kalıyor ki kabız oluyor birazcık sulu yapın, ama tabi doktorunuza da danışın burda söylenilen her şeyi doğru kabul etmeyin yine de