MyDarlingSon Bebğim normalde gece uykusu cok güzeldi 8 aylıga ne zaman girdik başladı böyle şuan 9 ay olmamıza 4 gün var ataktaydı o bitti normalde ama devam ediyor uyanmaya dişlerimizde geliyo üst kesiciler biri parladı 2.side patladı patlıcak ne zaman gecicek bu durum biizm gibi olup sonra düzelen va3irmı ya
Berilsmom13 MyDarlingSon diş sancısı için karanfil yağı öneririm benim kızımda diş patlatıyor anca onu sürünce rahatlayıp uyuyor
MyDarlingSon Berilsmom13 kaç aylıkti sizin ben diyorum acana acıkıyomu mama veriyprum yiyor mesala o da var
Berilsmom13 MyDarlingSon evet malesef bizde bu hafta gece beslenmesini kesmeyi deniycez emmeye kalkıyor çünkü alışkanlık yaptı resmen bu ara diş patlatıyor omunda etkisi var tabi bide öksürüyor geniz akıntısı var o bi geçse rahatlayacak
Sumeyyebaglan Bebekler,çocuklar çok değişkendir. Güzel yiyen bebek bir anda yemeyebilir,güzel uyuyan çocuk uyumayabilir,çok sevdiği bir şeyi artık sevmeyebilir bla bla liste uzarda gider😂 Çok takılmayın genelde geçici süreçler oluyo bunlar bolca sabır🥲