Nerime50_ Kızlar 1 ay sonra ise başlayacağım. Oğlum 3 ay 10 günlük biberon almıyor sütümü sagdim ben isteyken verirler diye ama biberon almıyor ne yapicam
Btlszr Nerime50_ wee biberon vardı tutmuyordu lansinoh aldım anne memesine en çok benzeyen oymuş her gün bir ögünü vermeye çalıştım 3. Gün tuttu şimdi içebiliyor ben de işe başlayacağım lansinoh biberon alın
Nerime50_ Dolores teşekkür ederim böyle Bi aparat olduğunu bilmiyordum. İnşallah bunu kullanır rahatlıkla. Siz kullandınız mı nasıl kullanıliyor
Nerime50_ Btlszr hangi mamayi veriyorsunuz ben SMa aldım biraz yer gibi ama siringayla verdiğim için pek anlayamıyorum