Ysmn22 bana işitme testini yapan doktor söylemişti genelde normal doğumda sıvı kaçıyor diye ama çocuk zaten suyun icinde büyüyor sıvı kaçması gibi bir durum olabilir biz yaptırmadan önce yenidoğan üç bebekte gecememisti testten aslında doğduğu zaman değil doğumdan birkaç hafta sonra yapılması daha mantıklı olur anneler böyle telaş edebiliyor bende çok korkmuştum