Nejlayigit Esilaaa01 evet ben kullanıyorum çokta memnunum hem yağlı nemlendiriyor gibi çok güzel bı ıslak mendil tavsiye ederim
Olimbonii Esilaaa01 Bende kullanıyorum cok memnunum hem guzel yumusacik hemde kalin pamuklu boyle ince islak mendillerle alakasi yok çok güzel siliyor
Esilaaa01 Olimbonii ama bebek için olanı demiyorm canm normal olan zeytinyağlı sorun olmuyor yani dogru mu
Gryffindor Bebeğime kullanıyorum ama yenidoğansa ya da 1 yaş altındaysa kullanmazdım sanırım. Çünkü çok aşırı ıslak ve hoş bir kokusu yok