Ydhk85 Bebeğim 2 aylık sadece mamayla besleniyor ve kilo alımı az gibi kullanan var mı hiipp keçi sütü mamasını kilo aldırtıyor çok diyorlar
Deletedmom_109 Ydhk85 hiç kullanmadım ama mama ile beslenen bebeklerde 4. Ayda ek gıdaya geçebiliyorlarmış tabii doktor önerisiyle o yüzden 2 ay kadar bekleyin ya da doktora danışın
Ydhk85 Deletedmom_109 ayy çiğneme refleksi oluşmuş mudur ki ? Mamayı içerken bile boğazında bırakıyor