Kızlar 7 aylık kızımı bugün kaynanama birakicam daha doğrusu kayinpederim ve kaynım gelip alıcak. Çünkü ben pazartesi günü işe başlıcam hem alışsın diye hemde evimi baştan sona temizleyeyim diyorum. Ama içim hiç rahat etmiyor. Çocuğun bir düzeni var diyorum kendi kendime alıştığı şeyler var yani bunlar bozulsun istemiyorum,beni unutsun,benden mahrum kalmasın da istiyorum ama gel gelelim ki maddi imkanlara. Kaç kere yardıma başvurdum hiçbir şey çıkmadı. Kiradayım o kadar borç var. Mecburum çalışmaya. Bu durumda siz olsanız ne yapardınız?