Piiiiiinaar ben e bebekten 1.6 tog aldım ama cok terleyen bir bebek degıl bazen ilk uyuturken biraz terliyor sadece ev sıcakıgı olarak 30 dereceye alıyorum fakat biraz soguk sanrım o dereceye alsamda ısı ve nem ocere baktıgımda 30 derece olmuyor evin ısısı tabı ki ben de ilk defa aldım lcwdan buldum 14 bucuk aylık cıvarıydı 24 36 olarak adım bir tık buyuk geldi nerdeyse tam oldu alsıgın zaman biraz buyuk almanınonerırım uzun kullanman acısından ben ayrıca altından bir kat daha bırseyler gıydırıyorum usur mu diye sabaha karsı klıma kapaınolunca soguk oluyor cunku kontrol ettıgımde ne cok soguk ne de sicak oluyor ama beni baz alarak alma tog degerını bana kasa 25 tog alırdım sımdıkı aklımla sanırım 😅 bılmıyorum hala dıger annerımız daha net bırsey soyler belkı benn cozemedım hala bu durumu:)