Dün akşam gebelik testi yaptım doğum yapalı 3 ay oldu zaten bir ayını saymıyorum Lohusa kanamasıydı yani 2 aydır regl olmuyorum dün testte ilk 5 dk da tek çizgi çıktı değilim dedim dikkatli bakmadım 1 saat sonrada baktım tekti yine dikkatli bakmadım sabah baktığımda o kadar belirsiz kameraya bile gözükmeyen çok dikkatli baktığında gözüken Bi çizgi daha var acaba gebe olabilirmiyim yada kuruma çizgisimi. Bir ay önce kan testi vermiştim negatifti, pazartesi sağlık ocağına gidip kan vericem o zamana kadar ölmezsem meraktan bu çizgi nedir umarım değilimdir düşünmüyorum çünkü. 2 ayda gebe olup olmadığım belli olmazmıydı eğer gebe olsaydım, testi çekip atmak istedim ama kamerada bile gözükmüyor yani